lunes, 17 de octubre de 2011

ALVARO ya tiene su "Venus de Badalona"





Alvarito ja te la seva 'Venus'

17/10/2011
El davanter blanc-i-blau rep la màxima distinció que l´Ajuntament de Badalona atorga a un resident a la Vila. L´Alcalde Xavi García Albiol, soci 4440 del nostre club, afirma que figures com Álvaro són els millors ambaixadors de la ciutat


Redacció, 15:30 h. Avui ha estat un dia important per Álvaro Vázquez, i és que tal com apuntavem la passada setmana, avui l´Ajuntament de Badalona l´ha ofert una recepció en reconeixement a la Bota de Plata que va aconseguir en el passat Mundial Sub-20 celebrat a Colòmbia. Ha estat al Saló de Plens de l'Ajuntament de la ciutat, on l´alcalde de Badalona, Xavi Garcia Albiol, i el regidor de l'Àrea d'Educació, Esports i Joventut, Juan Fernández, han rebut una delegació composada a més de pel jugador i els seus familars, pels vicepresidents Fernando Molinos i Germán de la Cruz, el conseller Coco Bertomeu i el directiu responsable del Futbol Base Antonio Morales. Albiol, reconegut seguidor perico, l´hi ha fet entrega de la Venus de Badalona, el major reconeixement que se li pot donar a un resident o una entitat de la ciutat, que Álvaro, com ha reconegut posteriorment, ha rebut amb molta emoció: "No he plorat, però estem molt contents jo i la meva familia. Vaig néixer a Barcelona, a l´Hospital de Sant Pau, però de de ben petit vaig anar a viure a Badalona, on tinc tota la meva familia i la meva gent".


Albiol, orgullós com a alcalde i com a perico

Xavi García Albiol, que ha atès els mitjans després de l´emotiu acte, ha fet gal·la amb orgull de la seva condició de perico: "Jo sóc el soci 4440 perico, tinc carnet des del 1.997. Per això ha estat un dia doblement important en donar un reconeixement a un convilatà important com ell, que està triomfant amb l´Espanyol i amb la selecció nacional. Álvaro m´ha dit que pensa seguir vivint a la ciutat, el que és una immensa satisfacció per a mi com a alcalde, i pels habitants de Badalona. La ciutat necessita ambaixadors com ell i com Victor Sada, el jugador de bàsquet del FC Barcelona a qui vam donar el mateix reconeixement la passada setmana com a integrant de la selecció espanyola que va endur-se l´Europeu de Lituània el passat estiu". Albiol no ha amagat tampoc la seva alegria per la victòria del nostre equip a Vallecas: "Després d9 mesos, ja tocava aquesta alegria. En haver guanyat ahir podem anar al partit de dissabte contra el Racing amb els ànims renovats, si no hagués estat així, ja haguessin començat a aparèicxer els nervis".

No hay comentarios: