El club negocia amb Globalia l´apertura d´un hotel a Cornellà-El Prat (Noticia publicada en POL)
08/05/2011
El diari econòmic Expansión explica que la cadena hotelera Be Live, propietat del grup turístic, està interessada a explotar l'establiment, que estaria a una cantonada de Cornellà-El Prat i tindria 4.000 metres quadrats
Redacció, 23:15 h. Segons una informació del diari econòmic Expansión, el RCD Espanyol ha començat a treballar en un projecte que contempla l'obertura d'un hotel en els limítrofs de l´estadi de Cornellà-El Prat. Fonts properes al procés concreten que l'equipament se situaria en un edifici de més 4.000 metres quadrats situat a una cantonada de l'estadi, en direcció Cornellà. "Es tracta d'un espai de 4.000 metres quadrats, idèntic a l'edifici corporatiu de l'Espanyol, que està a la zona del Prat de Llobregat", expliquen a Expansión fonts coneixedores del projecte. Els primers estudis indiquen que l'hotel podria disposar d'entre seixanta i vuitanta habitacions, una xifra que se situa per sota de la mitjana del sector. A l'Espanyol confirmen que porten tres mesos treballant en l'obertura de l'hotel, tot i que encara es desconeix el cost del projecte i quan es culminarà. El club ha rebut tres propostes de sengles cadenes hoteleres per "resoldre si aquesta idea és viable comercialment". Ja s'han entablat converses amb Be Live Hotels, propietat del grup turístic Globalia. Des de la companyia asseguren que "encara no s'ha arribat a res concret". No obstant, Globalia està interessada a incorporar aquest hotel a Be Live, confirmen. L'estructura de l'edifici ja està feta, per la qual cosa tan sols s'hauria de rehabilitar l'interior de l'espai. "El futur hotel aprofitaria els espais comuns de l'estadi, com els salons per a banquets, el restaurant o les sales d'actes", expliquen. De tirar endavant la proposta, l'hotel de l'Espanyol seria dels més petits que gestiona Be Live, especialitzada en l'explotació de complexos vacacionals. D'arribar a bon port les negociacions, Globalia i l'Espanyol estrenyerien encara més els seus llaços, ja que Halcón Viajes, controlada pel grup també és l'agència oficial de viatges del club. El departament de màrqueting de l'Espanyol, que dirigeix Raúl Ciprés, també manté converses per arrendar diversos espais comercials del seu estadi que encara romanen buits. De moment, tan sols s'exploten la tenda oficial del club, de 250 metres quadrats, i el columbari per als socis, de1.000 metres quadrats. Entre aquests dos espais, la façana dels quals dóna al centre comercial Splau!, s'estén una superfície de 3.000 metres quadrats distribuïts en tres plantes. L'objectiu de l'adreça és trobar operadors que, com a mínim, ocupin 1.000 metres quadrats. Segons expliquen des del club, "un dels avantatges és que gaudirien de doble façana: una cap al carrer i una altra cap a l'interior del camp". Una altra de les divisions que l'Espanyol vol potenciar és la celebració d'esdeveniments durant la setmana. L'entitat blanc-i-blava ha segellat un acord amb la firma Leading Sense, que integrarà a un dels seus treballadors a les oficines del club. Aquesta empresa s'encarregarà de buscar congressos, fires, presentacions o anuncis que es puguin celebrar en les instal·lacions de Cornellà-El Prat, sempre que no hagi partit.
No hay comentarios:
Publicar un comentario